שאלות ותשובות
אנחנו יודעים לעשות כל מיני דברים מגניבים. אבל יש דבר אחד שהוא כוח העל שלנו – ניצול מקסימלי של הדיגיטל כדי לייצר ללקוחותינו לידים איכותיים ככל הניתן שיבשילו לפגישות ולמכירות. אלו בתורן מגדילות את הרווחים של הלקוח ומביאות להגדלת תקציבים, דבר המצריך יכולות גבוהות של ״סקיילינג״ – פרסום בתקציבים גבוהים תוך שימור האיכות, יכולת השמורה למעט מאוד סוכנויות בישראל.
במשך שנים זה בדיוק מה שאנחנו עושים. האתגר שלנו תמיד היה ותמיד יהיה …לייצר מקסימום לידים, פגישות ומכירות בעלות הנמוכה ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר – ובעיקר כשהתקציב גבוה, שם מתחיל האתגר האמיתי.
הניסיון שלנו כולל ניהול של מאות קמפיינים בתחומי הנדל"ן וההשקעות, בעבודה מול החברות הגדולות במשק (כולל פרויקטים מכל הסוגים: מגורים, קרקעות, משרדים, חנויות, יחידות לוגיסטיות, יוקרה, בתי השקעות, קבוצות רכישה, הלוואות ועוד).
בקצרה, לא.
במקרים מיוחדים בהם התאהבנו באדם שיושב מולנו, או שאנו מאמינים כי קיים פוטנציאל ארוך טווח לעבודה משותפת, אנו ננהל גם קמפיינים שאינם בתחום הנדל״ן, תוך שימוש רב בניסיון שצברנו כדי לספק תוצאות גם בתחומים אחרים. כיום המשרד מנהל לקוחות בתחומי בריאות, לימודים, ביטוח, הלוואות ועוד. לרוב נעבוד עם החברות המובילות בתחומן (או כאלו שמכוונות לשם).
ניהול קמפיינים בדיגיטל הוא לב ליבה של אדסאון. לקחת את המסר שלכם ולהציג אותו מול העיניים הכי נכונות.
עם השנים ניסינו להישאר בגזרה הזו בלבד ולא לגעת בכלל בתחומים אחרים. עם זאת, הצורך שהלך וגבר מלקוחותינו הביא אותנו למסקנה שכדי להגיע למקסימום תוצאות, כדאי שנדע לספק את התוצרים שימירו לנו בצורה הטובה ביותר ויאפשרו ללקוחות שלנו להרקיע לשחקים.
כיום אנו מציעים ללקוחותינו רכש מדיה ישיר ומדויק (בעיקר בדיגיטל אך לא רק), שירותי קריאייטיב (דפי נחיתה 360, באנרים, פולדרים וכו׳), שירותי סושיאל ומענה לתגובות, שירותי תוכן (כתבות, קופי), ושירותים נוספים כגון הטמעות, התממשקות, תכנות, ליווי ועוד.
שירותים אלו מוצעים ללקוחותינו בלבד, ואינם פתוחים ללקוחות מזדמנים. ביצוע התוצרים הינו באמצעות צוות הסוכנות בעבודה צמודה עם דגש חזק על צד הפרפורמנס.
שירותים נוספים כגון סרטונים, הדמיות, קידום אורגאני וכו׳ מבוצעים על ידי ספקים חיצוניים המורגלים בעבודה משותפת איתנו ועומדים בסטנדרטים הגבוהים שאנו מציבים לתוצרים שאנו עובדים איתם.
במקרים בהם ללקוח יש משרד פרסום האחראי על צד הקריאייטיב, אנו נעבוד לצד המשרד בשיתוף פעולה סינרגטי מלא שיודע למנף בצורה נכונה את ההתמחות של כל אחד מהצדדים.
לא בטוח שניתן להכניס את זה לפסקה, אבל נעשה את המקסימום.
מרגע שהתקבלה ההחלטה על עבודה משותפת אנו מתחילים את תהליך האונבורדינג אשר מקבל מאיתנו מקסימום תשומת לב והתייחסות. התהליך יכול להיות ארוך ולעיתים יכול לקחת גם חודש – פשוט בגלל שאנו מאמינים בבניית תשתית חזקה שתחזיק לאורך זמן, ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.
להלן חלק קטן מהמשימות הכלולות בתהליך: קופי לעמוד נחיתה, עיצוב עמוד נחיתה, תכנות עמוד נחיתה, התממשקות, הטמעת פיקסלים והגדרת המרות, יצירת כתבה שתרוץ לצד עמוד הנחיתה, עיצוב באנרים, פתיחת חשבונות פרסום ועמוד פייסבוק (או קבלת הרשאות), יצירת דשבורד ללקוח, הטמעת מספר וירטואלי, אימות דומיין, ניסוח פוסטים, חקר מתחרים ומילים, יצירת קהלי רימרקטינג, בניית קמפיינים, אישור מודעות מול הלקוח, יצירת תוספים ועוד.
מרגע הפעלת הקמפיינים (ADSON!) מתחיל תהליך מתמשך של למידה ואופטימיזציה בו אנו מאפשרים למערכות השונות להפנות טראפיק לעמודי הנחיתה ולכתבות, ולומדים בכל יום על המקומות בהם ניתן לשפר ולהשתפר.
בצד הלקוח – דשבורד מסודר מציג את כלל נתוני המאקרו החשובים של ביצועי הקמפיינים: מימוש תקציב, פניות, עלות לפניה, חשיפות, הקלקות וכו׳. בכל רגע נתון אתם יודעים בדיוק איפה אתם עומדים. קובץ גוגל שיטס שמכיל בקאפ של כלל הפניות בזמן אמת ומבצע חישובים מאחורי הקלעים כדי לזקק את כמות הפניות האמיתית והיוניקית המגיעות מהקמפיינים. בנוסף, קובץ סטאטוס המכיל את כלל הנתונים לפי חודש עם אפשרות לקפץ בין חודשים ולבחון את קצב ואופי ההתפתחות. שקיפות היא שם המשחק, ואנחנו משחקים אותו בכל הכוח.
סיכומי חודש מסודרים יוצאים בסיום כל חודש, עם פירוט העבודה שנעשתה והמסקנות שאנו לוקחים איתנו לקראת החודש הבא.
לכל לקוח מצוותים לפחות שני אנשי צוות באופן ישיר – מנהל הקמפיינים, זה שמנהל את הקמפיינים בפועל ונמצא בתקשורת שוטפת עם הלקוח, וה-WingMan – שמטרתו לפקח על הקמפיינים, לסייע במקרה הצורך ולקחת חלק בישיבות של סיעור מוחות וחשיבה אסטרטגית (שלרוב יכללו אנשי צוות נוספים במשרד).
אנו שמים דגש חזק מאוד על ההנאה בתהליך ומנהלי הקמפיינים תמיד ינהגו עם התקציב כאילו הכסף יוצא מכיסם האישי, פשוט כי זאת הדרך שאנו מאמינים בה.
התשובה היא בכל פלטפורמה שאנו מאמינים שיכולה להביא לכם תוצאות.
לרוב הקמפיינים ינוהלו בפלטפורמות הבאות: גוגל חיפוש, גוגל GDN (באנרים), גוגל דיסקברי, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, אאוטבריין וטאבולה.
במקרים בהם התקציב גבוה ומצריך את זה, הקמפיינים ינוהלו גם על לינקדאין, טוויטר וטיקטוק.
בנוסף ניתן לרכוש דרכינו מדיה ישירה במחירים מועדפים במרבית האתרים הגדולים בישראל, בדגש על כלכליסט, דהמרקר, גלובס, אייס, מרכז הנדל״ן ותכניות מיוחדות כגון ״מאחורי הכסף״ ו״שורת הרווח״.